قاب Y7 Prime 2018

Y7 Prime 2018 اگرچه هم نام نسل پیشین خود است اما به جرات می‌توان گفت از هر جهت متحول شده و بهبود یافته است.

یکی از اصلی‌ترین تغییرات ایجاد شده در Y7 Prime 2018 به طراحی و ظاهر آن برمی‌گردد که آن را نسبت به Y7 Prime 2017 کاملا متفاوت می‎سازد. در ادامه مطلب نگاهی خواهیم داشت به تغییرات ظاهری وای 7 پرایم 2018 تا بیشتر با این گوشی تازه‌ وارد آشنا شوید. قاب Y7 Prime 2018

زمانیکه مدل 2018 گوشی Y7 Prime را کنار مدل پیشین بگذارید اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می‌کند نمایشگر FullView دستگاه است که حاشیه‌های باریکی اطراف خود دارد.

اندازه نمایشگر این دستگاه 6 اینچ است و نسبت آن به بدنه 76.3 درصد است؛ بنابراین زمانی که به پنل جلو دستگاه نگاه کنید متوجه می‎شوید بخش بزرگی از آن توسط نمایشگر پوشانده شده است که تاثیر زیادی بر زیباتر شدن ظاهر قاب وای 7 پرایم 2018 دارد.

در حاشیه‌های اطراف نمایشگر خبری از هیچ دکمه‌ای نیست. تنها چیزی که در جلو دستگاه دیده می‏شود، لوگو هوآوی، دوربین دوم، سنسورها و خروجی صدا است که به زیبایی در بالا و پایین صفحه نمایشگر تعبیه شد‌اند.

اطراف بدنه  Y7 Prime 2018 را فریمی فلزی فرا گرفته است که به ایجاد حس بهتر و افزایش استحکام دستگاه کمک شایانی می‌کند.

با اینکه قاب پشت دستگاه پلاستیکی است اما جنس و کیفیت آن به گونه‌ای است که احساس می‌کنید از شیشه ساخته شده است. تابش نور به بدنه براق گوشی جلوه زیبایی از تلالو رنگ‌ها را به وجود می‌آورد و ظاهر گوشی را جذاب‌تر می‌کند؛ مخصوصا در مدل آبی رنگ این زیبایی دو چندان است. لوازم جانبی Y7 Prime 2018

وان 7 پرایم 2018 یکی گوشی میان رده با ظاهر یک پرچمدار است که کاربران را چه از نظر عملکرد و طراحی راضی نگه می‌دارد. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 430، حافظه رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقا، باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی، دوربین دوتایی 13 + 2 مگاپیکسلی، اسکنر اثر انگشت و اندروید 8 اوریو بهره می‌برد و برای افرادی که به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه می‌گردند گزینه مناسبی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.