رکورد بی‌نظیر فروش برای مچ‌بند Mi Band 3 شیائومی

دهم خرداد برای شیائومی روز مهمی بود چراکه این سازنده از 3 گوشی پرچمدار تازه پرده برداشت و همچنین تازه‌ترین مچ‌بند هوشمندش را هم تحت عنوان Mi Band 3 رسما معرفی کرد. این مچ بند هوشمند صفحه نمایش OLED بزرگ‌تری دارد و در کنار باتری قدرتمندتر و بزرگ‌تر همچنین از طراحی نوین بهره می‌برد. حالا که مدتی از عرضه آن می‌گذرد، به نظر می‌رسد که مشتریان و کاربران این گجت هوشمند هم با این تغییرات موافق بوده‌اند. خرید می بند 3

وانگ شیانگ، قائم مقام ارشد شیائومی، در توییتر خود اعلام کرد که این سازنده موفق شده است حدودا 1 میلیون دستگاه از مچ بند هوشمند Mi Band 3 را ظرف مدت تنها 17 روز به فروش برساند.

مچ بند هوشمند Mi Band 3 شیائومی حدودا 25 دلار قیمت دارد و ابتدا تنها در نسخه مشکی به بازار راه یافت. فروشگاه‌های رسمی شیائومی از روز گذشته نسخه‌های بیشتری از این محصول دیجیتالی پرطرفدار را در رنگ‌های تازه مانند نارنجی تیره و آبی نفتی در دسترس کاربران قرار داده‌اند. این بندهای رنگی تازه هرکدام 3 دلار قیمت دارند.

گفته می‌شود که بند پلاستیکی مچ بند هوشمند Mi Band 3 پیش از معرفی مورد آزمایش قرار گرفته و حدودا 2000 بار باز و بسته شده است تا میزان مقاومتش تأیید شود. این گجت هوشمند همچنین مجوز IP68 دریافت کرده است و قادر خواهید بود با آن شنا کنید.

مچ بند هوشمند Mi Band 3 به گونه‌ای برنامه ریزی نشده است که اطلاعات تفصیلی و جزئیات فعالیت‌های ورزشی شما را به نمایش بگذارد اما به ساعت، گام شمار، حسگر پایش ضربان قلب و بلوتوث مجهز شده است و می‌تواند نوتیفیکیشن‌های مربوط به اپلیکیشن‌های گوشی و تماس‌های ورودی را به کاربر اعلام کند.

منبع: GSM

خرید ساعت هوشمند kingwear kw18

ساعت هوشمند kingwear kw18 به دلیل طراحی زیبا و قابلیت های زیاد در کنار قیمت مناسب آن را به گزینه‌ای بسیار مناسب برای افرادی که به دنبال ساعت با قیمت مناسب هستند تبدیل کرده است.

پشتیبانی از سیمکارت و کارت حافظه

ساعت هوشمند کینگ ور kingwear kw18 قابلیت پشتیبانی از سیمکارت و کارت حافظه را دارد. البته برای استفاده از تمام قابلیت های ساعت اجباری به نصب سیمکارت نیست و بدون آن نیز و با اتصال به تلفن همراه می‌توان از آن استفاده کرد. اگر سیمکارت روی ساعت نصب شود به عنوان یک دستگاه مستقل می‌توان از آن استفاده کرد. با نصب کارت حافظه جانبی می‌توانید به عنوان مثال موسیقی روی ساعت با خود همراه داشته باشید و با هندزفری به آن گوش کنید.

https://www.hitel.ir/wp-content/uploads/2018/07/smartwatch-6.jpg

هماهنگی با اندروید و آیفون

ساعت هوشمند مدل کینگ ور kingwear kw18 به گوشی های اندرویدی و آیفون متصل می‌شود. اتصال از طریق بلوتوث ورژن 4 انجام می‌شود. برای هماهنگی ساعت با گوشی لازم است نرم افزار Fundo Wear از طریق گوگل‌پلی یا اپ‌استور دریافت و روی گوشی نصب کنید. با توجه به محدودیت های نرم افزاری اپل ممکن است تمام قابلیت ها روی گوشی های آیفون فعال نشود.

قابلیت ها

این ساعت هوشمند قابلیت گام‌شمار و پایش وضعیت خواب دارد. ساعت هوشمند kingwear kw18 میکروفون و اسپیکر داخلی دارد که برای مکالمه و پاسخ به تماس های تلفنی کاربرد دارد. از سنسور ضربان قلب نیز بهره می‌برد. امکان تغییر طرح صفحه نمایش از دیگر ویژگی های جالب آن است.

https://www.hitel.ir/wp-content/uploads/2018/07/smartwatch-1.jpg

زیبا و مدرن

طراحی دایره با صفحه نمایش گرد طراحی بسیار زیبا و مدرن را بوجود آورده الست. صفحه نمایش ساعت لمسی است اما برای کنترل سریع تر دکمه های فیزیکی نیز تعبیه شده است.

قطر صفحه نمایش 42 میلی‌متر است. این ابعاد برای استفاده آقایان و خانم ها مناسب است.این ساعت در 3 رنگ بندی متنوع مشکی (شامل قاب مشکی با بند مشکی) طلایی (قاب طلایی با بند قهوه‌ای) و سفید قاب (نقره‌ای با بند سفید) عرضه می‌شود.

https://www.hitel.ir/wp-content/uploads/2018/07/smartwatch-5.jpg

باتری

باتری 340 میلی‌آمپر ظرفیت دارد. این حجم باتری در حالت استند بای 5 روز و در استفاده معمولی 1 روز شارژدهی دارد. شارژ ساعت از طریق کابل مغناطیسی انجام می‌شود. با استفاده از کابل USB نیز می‌توان شارژ کرد. از طریق پاوربانک نیز می‌توان ساعت هوشمند kingwear kw18 را شارژ کرد.

برای خرید کلیک کنید: ساعت هوشمند kingwear kw18

صفحه پشتیبانی Galaxy Note 9 در وب‌سایت رسمی سامسونگ

فبلت تازه سامسونگ به نام Galaxy Note 9 قرار است 9 اوت (18 مرداد) رسما معرفی شود و حالا صفحه‌های پشتیبانی مربوط به این گوشی تازه در وب‌سایت‌های رسمی سازنده در کشورهای مختلف در دسترس قرار گرفته است. این صفحه پشتیبانی در حال حاضر در وب‌سایت‌های دانمارک، فنلاند، فرانسه و نروژ سامسونگ قابل دسترسی است. البته صفحه‌ها همگی مربوط به نسخه دو سیم کارت Galaxy Note 9 هستند که آن را با شناسه SM-N960F می‌شناسیم. لوازم جانبی نوت 9

این صفحه‌های پشتیبانی خالی از اطلاعات نیستند و با مندرجات اندکشان می‌توانند پرسش‌هایی را درباره شارژ سریع، چگونگی انتقال داده‌ها از گوشی فعلی به Galaxy Note 9، چگونگی دریافت آدرس ایمیل برای گوشی تازه و همچنین چگونگی استفاده از دو سیم کارت پاسخ دهند. البته این موارد تنها نمونه‌هایی از قابلیت‌های Galaxy Note 9 به شمار می‌روند و مفاهیم دیگری هم در این صفحه‌های پشتیبانی درج شده است. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، قلم استایلوس این گوشی تازه چند روز پیش از FCC مجوز دریافت کرد و در فهرست مشخصات آن اشاره شده بود که از امکان ارتباطی بلوتوث هم پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این همچنین در روزهای اخیر بارها شاهد انتشار تصاویر رندری متعدد از این گوشی بودیم و دیگر با طراحی ظاهری آن هم آشنا شده‌ایم. براساس همه این اطلاعات و منابع می‌توان ادعا کرد که پرچمدار Galaxy Not 9 حداقل از نظر طراحی ظاهری بسیار شبیه به Galaxy Note 8 خواهد بود. البته این موضوع پس از معرفی Galaxy S9 که بسیار شبیه Galaxy S8 طراحی شده بود، دیگر ما را شگفت زده نمی‌کند. درواقع انتظار می‌رود که سامسونگ نسل بعدی را یعنی Galaxy Note 10 در سال 2019 با تغییرات چشمگیر توسعه دهد.

فبلت پرچمدار Galaxy Note 9 قرار است 9 اوت (18 مرداد) در خلال برگزاری رویداد آنپکد در نیویورک رسما رونمایی شود. اگر تازه‌ترین شایعه‌ها درباره آن صحت داشته باشند، به دوربین اصلی دوگانه با چینش افقی مجهز می‌شود و حسگر اثرانگشت هم زیر این ماژول قرار می‌گیرد. سامسونگ تلاش کرده است حاشیه‌های صفحه نمایش را در Galaxy Note 9 خود کاهش دهد اما همچنان شاهد هستیم که حاشیه‌های بالا و پایین صفحه پابرجا هستند؛ هرچند نسبت به گذشته باریک‌تر شده‌اند اما این گوشی تازه را همچنان نمی‌توان یک پرچمدار کاملا بدون حاشیه قلمداد کرد. گوشی Galaxy Note 9 از جنس شیشه و فلز طراحی شده است و قلم استایلوس هم بار دیگر در بدنه آن تعبیه می‌شود. سامسونگ قصد دارد این پرچمدار تازه‌اش را هم مانند گذشته براساس بازار هدف در دو نسخه با پردازنده‌های مختلف معرفی و روانه بازار کند. بدین ترتیب که نسخه مخصوص چین و آمریکای آن به کوالکام اسنپ‌دراگون 845 مجهز می‌شود و نسخه دیگرش از اگزینوس 9810 قدرت می‌گیرد. نسخه استاندارد Galaxy Note 9 از 6 گیگابایت رم بهره می‌برد و صفحه نمایش آن از پنل نمایش تعبیه شده در پرچمدار Galaxy S9 plus هم بزرگ‌تر است. انتظار می‌رود که این گوشی تازه همچنین به طور پیش فرض به سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو و پوسته اختصاصی سازنده مجهز شود.

منبع: gsm

قاب گوشی p smart

قاب P Smart

قاب محافظ هواوی Huawei P Smart فوق از برند معتبر و شناخته شده X-Level هست که کیفیت آن بسیار شناخته شده است. قاب P Smart از مواد اولیه سیلیکونی بسیار مرغوب تولید شده است, در هر شرایطی از گوشی P Smart شما محافظت می‌کند.

کیفیت و کارایی

به دلیل طراحی دقیق و حرفه ای قاب گوشی p smart جای پورت, سنسور و دوربین به خوبی تعبیه شده است و هیچ گونه مزاحمتی برای استفاده از آنها وجود ندارد. به دلیل مهندسی ساخت بالا این قاب گوشی, در قسمت دکمه ها به گونه ساخته شده است که هنگام استفاده از کلیدهای گوشی مانند صدا و پاور نیاز به فشار مضاعف نیست.

محافظت 360 درجه

مهندسی ساخت قاب هواوی P Smart به گونه ای است که تمام اطراف گوشی تا لبه صفحه نمایش را پوشش می‌دهد و به بهترین نحو از اطراف گوشی محافظت می‌کند که به عبارتی به آن محافظت 360 درجه می‌گویند.

خرید قاب محافظ هواوی Huawei P Smart

نازک و سبک وزن

قاب محافظ هواوی Huawei P Smart مارک X-Level سری Guardian با کیفیت بسیار بالا و جنس نرم که طراحی زیبا و ظریف دارد که علاوه بر اینکه از گوشی در برابر ضربه به خوبی محافظت میکند ابعاد گوشی را بزرگ نمی‌کند و از زیبایی آن کاسته نمی‌شود.

جنس لطیف و ضد لک

به دلیل استفاده از مواد خاص در تولید قاب P Smart هنگام لمس آن احساس خوشایندی به شما دست می‌دهد. همچنین کیفیت بالا محصول باعث می‌شود قاب محافظ به راحتی لکه های انگشت دست و لکه آب را جذب نکند.

همیشه فراتر از بهترین سطح

برند X-Level در زمینه تولید لوازم جانبی موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال فعالیت دارد. این شرکت از سال 2011 در کشور چین به عنوان یک شرکت کوچک شروع به کار کرد و محصولات مدرن و با کیفیت آن خیلی زود توجه همگان را به سمت خود جلب کرد. حالا این برند تبدیل به شرکت بزرگ و واحد در زمینه تولید انواع لوازم جانبی شامل قاب گوشی و… شده است.

ویژگی های قاب محافظ هواوی Huawei P Smart مارک X-Level در یک نگاه:

استفاده از مواد اولیه مرغوب

سطح مات

ضد اثر انگشت و لکه آب

ضد گرد و غبار

عدم بزرگ و حجیم کردن گوشی

نصب و جداسازی آسان

طراحی وبسایت در کرج

از آنجاییکه آمار استفاده کنندگان اینترنت در ایران رو به افزایش است بر آنیم که اهمیت طراحی سایت را برای شما دوستان مقیم این شهر توضیح دهیم. کرج یکی از کلانشهرهای ایران و همچنین مرکز استان البرز و مرکز شهرستان کرج است.  جمعیّت این شهر طبق آمار رسمی سال ۱۳۹۰ برابر ۱٬۶۱۴٬۶۲۶ نفر می‌باشد که از این جهت در حال حاضر پس از شهرهای تهران و مشهد و اصفهان به‌عنوان چهارمین شهر پرجمعیت ایران به‌شمار می‌رود. ایجاد فرصت های مختلف شغلی در این کلانشهر ما را بر آن داشت تا با طراحی سایت اختصاصی برای کرج ، خدمتی خاص به شرکت ها و مشاغل مختلف شاغل در این استان کرده باشیم.

اینترنت دروازه ورود هر یک از افراد جامعه و سازمان های به بازارهای بزرگ جهانی و منطقه ای ست  .اگر تجارت الکترونیک را برای خود ضروری میدانید ، طراحی سایت و ایجاد یک پایگاه اینترنتی (طراحی وب سایت) انحصاری مهمترین قدم برای شما محسوب میشود  .امروز دیگر همگی میدانیم که یک وب سایت تائیر قوی بر اعتماد مشتری های امروز و بالقوه دارد.  دیگر نمیتوانید در دنیای امروزی و در بیزینس خود موفق باشید و یک وبسایت حرفه ای نداشته باشید.  یک طراحی حرفه ای، متن مناسب با نوشتار خوب، اطلاعات مفید از محصولات و اطلاعات تماس مناسب باعث افزایش اعتماد مشتریان به شرکت شما و حتی بیزینس ساده شما خواهد شد. همچنین یک وبسایت خوب به مردم می فهماند که شما دارای دانش و به روز هستید. اگر شما در طراحی یک سایت با کیفیت و دارای اطلاعات مفید هزینه کنید، مردم حتما تحت تاثیر قرار خواهند گرفت .

 

دیگر بهانه ای برای نداشتن سایت ندارید. این شما هستید که حق انتخاب دارید

از آنجایی که بسیاری از کسب و کار ها در قشر های مختلف جامعه به انجام طراحی وب سایت پرداخته اند ، علاقه مندان زیادی برای طراحی وبسایت در کرج به وینتو اعتماد نموده اند که نتیجه آن در بازدهی بالای سود آوری از جانب آنها نمایان بوده است.

 

 

آیا میدانید؟ بر اساس تحقیقات به عمل آمده از بدو ورود کاربران به وب سایت تنها ۳ ثانیه زمان می برد تا کاربر درباره کاربردی بودن یا نبودن سایت تصمیم قطعی بگیرند بر همین اساس اگر در نگاه اول در جلب توجه کاربران به خوبی عمل نکنید ، قطعا آن ها را از دست خواهید داد .

 

 

انتخاب شرکت طراحی سایت کرج - طراحی سایت کرج

 

انتخاب شرکت طراحی سایت

حقیقت این است که در انتخاب شرکت طراحی سایت دقت بسیاری را می بایست به خرج دهید زیرا می تواند در رسیدن یا نرسیدن شما به موفقیت و تبدیل کاربران به مشتری برای شما تاثیرگذار باشد .

 

 

مزیت های یک شرکت طراحی سایت خوب :

 

یکی از مواردی که می بایست در شرکت طراحی شما رعایت شود این است که طراحی وب سایت شما با مورد بررسی قرار دادن نقاط قوت تان پیش رود و این مسئله را در اولویت کار های خود قرار دهد . همچنین ضروری ایست که با محل فعالیت شما بخوبی آشنا باشد تا بتواند در انتخاب کلمات کلیدی مناسب یاری رسان شما باشد.
هم چنین برای برقراری ارتباطی نزدیک تر و بهتر میان کاربران وب سایت و مدیریت سایت ، بخش مربوط به تماس با ما را به بهترین صورت ممکن طراحی نماید . اصلی ترین هدف یک شرکت طراحی سایت حفظ مشتریان وب سایت با افزایش کاراکتر های موثر در جذابیت یک سایت می باشد .

 

باید ها و نبایدهای طراحی سایت - طراحی سایت کرج

 

 

در زیر لیستی از باید های طراحی سایت کرج برای دوستان مقیم در کرج آورده شده است:

 

  1. یک طرح و نقشه راه منطقی برای طراحی و پیاده سازی وب سایت مناسب شهر کرج
  2. نمایش اطلاعات مهم مربوط به کسب و کار در قسمت های مهم وب سایت :
  3.  در طراحی وب سایت از لینک دهی مشخص و نام های واضح برای منوها و لینک ها استفاده نمایید و استفاده درست از آنها
  4. امنیت یکی از مهم ترین ویژگی های وب سایت حرفه ای و از جمله آن طراحی سایت است.
  5.  استفاده از امکان نشر مطالب و خدمات وب سایت شما در شبکه های اجتماعی کرج و استان البرز
  6.  نمایش مناسب وب سایت شما در موبایل یکی از مهم ترین ویژگی های وب سایت حرفه ای می باشد.
  7. صفحه سوالات متداول را در وب سایت حرفه ای خود حتما قرار دهید.
  8.  برای وب سایت حرفه ای خوب یک میزبان حرفه ای پیدا کنید.
  9. سازگار با موتورهای جستجو
  10. سازگار با کسب و کار های عرضه شده در کرج
  11. طراحی بروز
  12. بارگزاری سریع صفحات وبسایت

اهمیت سئو در طراحی سایت - طراحی سایت کرج

 

علاوه بر موارد ذکر شده یکی دیگر از مهم ترین مسائلی که می بایست در شرکت طراحی وب سایتی که انتخاب می نمایید رعایت شده باشد ، قوانین بهینه سازی یا سئو وب سایت می باشد . در واقع کد های به کار رفته در وب سایت تان می بایست به صورت کاملا بهینه باشد تا موتور های جستجو گر نظیر گوگل بتوانند به بهترین صورت محتوا و صفحات سایت تان را ذخیره نماید . این بهینه سازی میبایست برای هر منطقه بخوبی انجام شود تا نتیجه بازخورد بهتری داشته باشد. تجربه وینتو بخوبی میتواند در جذب مخاطب موثر از شهر محل فعالیت شما (در اینجا کرج) شما را همراهی کند. وینتو رد این زمینه نمونه های موفق زیادی را در کارنامه خود دارد.

 

مهمترین ویژگی های طراحی سایت وینتو - طراحی سایت کرج

برخی از ویژگی های طراحی سایت توسط وینتو

از نگاه وینتو طراحی یک سایت حرفه ای میبایست بر اساس نیازهای شما و مخاطبین سایت شما معنا پیدا کند. با رعایت اصول سئو و افزایش نرخ تبدیل سایت میتوان یک سایت جذاب در بین دیگر رقبا داشت. مواردی که در زیر مطرح کرده ایم  و دیگر خصوصیاتی نظیر سرعت لود شدن بالای سایت، امنیت بالا ، بهینه سازی سایت و سئو و البته مباحث مربوط به گرافیک و چیدمات سایت راه حلی را ارائه می دهد که نهایتا میتواند به پیشرفت و نتیجه گرفتن سایت شما در اینترنت منجر شود. ما بخوبی میدانیم که سایت شما میبایست با:

  • گرافیک جذاب داشتن
  • انتطباق با خواست مشتری در طول زمان
  • داشتن امنیت بالا
  • محتوای مناسب و کابرپسند
  • سازگاری بودن با تمام مرورگرهای رایج
  • رساندن کاربر در حداقل زمان به هدف
  • لود سریع سایت
  • و مقیاس پذیر باشد
  • تازه بودن از باب محتوا

 

برای سفارش طراحی سایت در کرج یا آگاهی بیشتر میتواند به رایگان با متخصصین وینتو تماس بگیرید. شماره های سایت در پایین سایت قابل رویت است. مشاوره وینتو را از دست ندهید.