آموزش تعویض باتری آیفون ایکس iphone x

آموزش تعویض باتری آیفون x

تعویض باتری آیفون X (ایکس) اپل به طور میانگین بعد از 18 الی 24 ماه استفاده از گوشی انجام می‌شود. باتری این گوشی عموما بعد از 500 سیکل شارژ چیزی در حدود 20 درصد از توان و ظرفیت خود را از دست می‌دهد. متاسفانه تعویض باتری آیفون X (ایکس) اپل کار چندان آسانی نیست و تقریبا 90 الی 120 دقیقه زمان لازم دارد. در ادامه مطالب تعمیرات موبایل قصد داریم به آموزش تصویری و مرحله به مرحله نحوه تعویض باتری آیفون X (ایکس) اپل بپردازیم.

مرحله 1: باز کردن پیچ های لبه زیرین

  • نکته: قبل از اینکه پروسه تعمیر آیفون 10 (ایکس) اپل را شروع کنید، شارژ باتری گوشی را کاملا خالی کرده یا به کمتر از 25 درصد برسانید. هرچه شارژ باتری لیتیوم یونی کمتر باشد، حساسیت آن در برابر فشار و ضربه هم کمتر می‌شود.

  • آیفون X (ایکس) تعمیری را خاموش کنید.

  • دو پیچ 6.9 میلیمتری لبه زیرین قاب آیفون X (ایکس) تعمیری را باز کنید.

مرحله 2: گرما دادن له لبه زیرین قاب

  • با آی‌اوپنر برای مدت زمان 1 دقیقه به لبه زیرین قاب آیفون X (ایکس) تعمیری گرما بدهید. برای انجام این کار می‌توانید از سشوار هم استفاده کنید اما در این حالت باید گرما را برای مدت زمان بیشتری (در حدود 3 الی 4 دقیقه) به لبه زیرین قاب گوشی وارد کنید.

  • نکته: برای باز کردن قاب آیفون X (ایکس) می‌توانید از دو روش مختلف استفاده کنید. در روش اول به ابزاری با نام آی‌اسکلک (iSclack) نیاز دارید که اصطلاحا به آن قاب کش هم گفته می‌شود. اگر به این ابزار دسترسی دارید نحوه بکارگیری آن در مراحل 3 و 4 شرح داده شده است. اما اگر به قاب کش دسترسی ندارید باید از روش دوم استفاده کنید که در آن از ساکشن کاپ استفاده می‌شود. نحوه بکارگیری این روش در مراحل 5 و 6 شرح داده شده است.

    https://www.aparat.com/phonebattery

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.