خرید قلم نوت 9

قلم اصلی سامسونگ گلکسی نوت 9

Samsung Galaxy Note 9 S Pen

خرید قلم نوت 9


آداپتور انکر فست شارژ PowerPort+ Plus 1

آداپتور  انکر فست شارژ PowerPort+ Plus 1

آداپتور شارژ انکر مدل PowerPort+ 1 با فناوری Quick Charge 3.0 گوشی شما را زودتر از شارژ های معمولی شارژ می‌کند و باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود. البته لازم به ذکر است برای استفاده از قابلیت شارژ سریع گوشی شما باید از این تکنولوژی برخوردار باشد. در غیر این صورت گوشی شما با سرعت معمولی شارژ می‌شود.

شارژر دیواری انکر فست شارژ PowerPort+ Plus 1 Quick Charge 3.0 A2013

تکنولوژی Qualcomm Quick Charge 3.0

سریع ترین شارژ ممکن را برای هر گوشی یا تبلت فراهم می‌کند. در مدت 35 دقیقه گوشی را تا 80% شارژ می‌کند. 4 برابر سریع تر از شارژ های معمولی

باتری گوشی سامسونگ S4

باتری گوشی سامسونگ S4 جدیدترین محصول ابر کمپانی کره‌ای دنیای موبایل است، محصول بزرگ‌ترین تولید کننده تلفن در دنیا که در کمتر از یک ماه از عرضه آن بیش از 10 میلیون دستگاه فروش داشته است. گلکسی اس 4 از سخت افزار به روز و قدرتمندی بهره می‌برد. این تلفن به جدیدترین صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن 1080p، پردازنده قدرتمند Exynos 5 Octa و همچنین جدیدترین نسخه سیستم عامل موبایل گوگل یعنی اندروید 4.2 تجهیز شده است. گلکسی اس 4 همچنین از یکی از بهترین دوربین‌های 13 مگاپیکسلی حال حاضر بهره می‌برد، تا علاقمندان به عکاسی نیز جذب این کهکشانی شوند.

باتری گوشی سامسونگ S4 در دو نسخه متفاوت عرضه می‌شود که یکی مجهز به پردازنده Snapdragon 600 ساخت کوالکام بوده و دیگری نیز مجهز به پردازنده Exynos 5 Octa است که بر اساس معماری خاص big.LITTLE آرم طراحی شده و از دو جفت پردازنده 4 هسته‌‌ای بهره می‌برد. از آنجایی که باتری گوشی سامسونگ S4 نسخه اکتا را وارد بازار کشور نموده ما نیز در این مقاله همین نسخه را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا با نقاط قوت و ضعف آن آشنا شوید.

تلفن گلکسی اس 4 توسط دفتر سامسونگ ایران در اختیار زومیت قرار گرفته است تا مورد بررسی قرار گیرد.

طراحی و سخت افزار

طراحی یک محصول صنعتی یکی از مهم‌ترین و چالش‌برانگیز ترین بخش از فرآیند نهایی سازی آن به‌‌شمار می‌رود. بخشی که چه بسا محصولات ارزشمندی به خاطر در نظرنگرفتن اهمیت آن به زباله‌دان تاریخ پیوستند. باتری موبایل در دنیای مدگرای امروز طراحی یک محصول اولین فاکتور در جذب مشتری خواهد بود، به‌شکلی که فارغ از ویژگی‌های سخت‌افزاری دیگر، می‌تواند فروش موفق یک محصول را تضمین کند. سامسونگ بعد از طراحی‌های بحث‌برانگیز گلکسی S و گلکسی S2 ، زبان طراحی خاص خود را برای محصول موفق S3 به‌کار گرفت.باتری گوشی S3 هرچند جزو بهترین‌های زمان خود در طراحی و کیفیت ساخت نبود، اما تمایز زیادی میان خود و دیگر پرچمداران ایجاد کرد. سامسونگ با به‌کارگیری همان زبان طراحی، اما با دقت و ظرافت بیشتر نسل چهارم کهکشانی‌ خود را برای رقابت به سوی بازار روانه کرد.

باتری گوشی سامسونگ S4

آیا باتری گوشی موبایل من سالم است؟

همگی می دانیم ابزارهای الکترونیکی بدون منبع انرژی خاصیتی ندارند. در این بین، ابزارهای قابل حمل به منبع قابل حمل نیازمندند و اینجاست که باتری (البته از نوع سبکش) ظهور می کند. گوشی های موبایل سالهاست که تکیه گاه خود را باتری های لیتیوم یون/پلیمر قرار داده اند و اگر چه این تکیه گاه ارزش های وجودی بسیاری دارد، اما گاهی زیر موبایل را خالی می کند! باتری موبایل هم عمری دارند که با پایان آن دیگر به مانند گذشته سرویس نمی دهند. خوشبختانه این پایان علائمی دارد که با آگاهی از آن به سرعت و سهولت می توانیم سلامت باتری موبایل را بسنجیم.

بررسی چشمی

باتری را از گوشی خارج نموده و به دقت سطح آن را بررسی کنید. اگر بدنه باتری موبایل برآمدگی داشته باشد و یا ترمینال های اتصال به گوشی دارای زنگ زدگی و تغییر رنگ به سفید و سبز باشند، معنای آن دردسر است. هرگز باتری موبایل  باد کرده را به داخل گوشی باز نگردانید، چرا که در صورت نشت مواد شیمیایی، دستگاه آسیب جدی می بیند و حتی فراتر از آن و به دلیل وجود ترکیبات لیتیوم درون الکترولیت، گوشی ممکن است شعله ور شود.

تست سلامت باتری گوشی

 

تست چرخش

سرما و گرما بلای جان باتری هاست. در کنار آن یکی از بدترین موارد تخلیه شارژ باتری و رها نمودن آن به مدت طولانی در همین حال است. به طور کلی بد رفتاری با این منبع انرژی عمر آن را به تدریج می کاهد و گاهی باعث شکل گیری برآمدگی بر روی آن در یک روند آهسته و تدریجی می شود. برای آزمودن سلامت باتری موبایل آن را روی سطحی صاف قرار داده و سعی کنید آن را به دور خود بچرخانید. اگر باتری موبایل درجا چرخید، احتمال عیب و ایراد آن بالاست.

تست سلامت باتری گوشی

 

سرعت تخلیه

همیشه هم علائم ظاهری به سادگی قابل تشخیص نیستند و یا اصلا وجود خارجی ندارند. غالب گوشی ها قادرند درصد باتری را نمایش دهند. اگر دیدید درصد باتری موبایل سامسونگ به یکباره 2 رقم و یا بیش از آن کاهش یافت و یا در عرض چند ساعت و بدون آنکه استفاده خاصی داشته باشید از 100 درصد به صفر میل نمود، باید فکری به حال آن بکنید.

 

موارد نهایی

موردی هست که شاید برخی از کاربران باتری آیفون ندانند؛ این گوشی عادت دارد تعداد دفعات شارژ و ظرفیت واقعی باتری موبایل سامسونگ را زیر نظر بگیرد. البته به طور معمول بخش پشتیبانی اپل به این داده ها دسترسی داشته و جایی در iOS برای نمایش آنها وجود ندارد. خوشبختانه هم برای Mac OS و هم ویندوز برنامه ای هست به نام iBackupBot که می توانید از لینک http://www.icopybot.com/itunes-backup-manager.htm نسخه آزمایشی آن را دریافت نموده و با اولین اتصال آیفون به کامپیوتر خود وضعیت باتری را بررسی نمایید. کافی است پس از انتخاب آیفون از لیست Devices روی More Information کلیک کنید. برای کاربران اندروید نیز کد *#*#4636#*#* اطلاعات کلی خوبی از سلامت باتری می دهد.

منبع: sakhtafzarmag

هندزفری آیفون 7

اپل هندزفری ایرپاد معروفش را با هندزفری جدیدی جایگزین کرده که از درگاه لایتنینگ برای اتصال به آیفون 7 استفاده می کند و داخل جعبه هر آیفون جدید، یک جفت از آن وجود خواهد داشت. این هندزفری از نظر ظاهری کاملاً شبیه به همان ایرپادی است که در سال 2012 معرفی شد؛ با این تفاوت که به جای جک استاندارد 3.5 میلی متری، از اتصالگر لایتنینگ بهره می برد.

آیفون 7 درگاه استاندارد جک 3.5 میلی متری ندارد و این تغییر بسیار بزرگی است؛ چرا که باید برای گوش دادن به موسیقی یا از هندزفری لایتنینگ استفاده کنید، یا از هدفون بلوتوث. اگر اپل این هندزفری را در جعبه آیفون 7 نگذارد، کاربران جدید این موبایل احتمالاً هدفون سازگاری با آن نخواهند داشت. اپل برای حل این مشکل، یک تبدیل لایتنینگ به جک 3.5 میلی متر نیز علاوه بر هندزفری داخل جعبه آیفون 7 گذاشته است.

قیمت و خرید هندزفری آیفون 7 اصلی

برخلاف دیگر هندزفری های موجود در بازار، ایرپادهای اپل هماهنگ با هندسه گوش طراحی شده اند. بسیاری از کاربران با هندزفری آیفون راحت تر هستند. به دلیل طراحی ارگونومیک گوش ها را کمتر خسته می‌کند.

هندزفری آیفون 7 به گونه ای است که صدای خروجی را به حد اعلا می رساند و نویز و اختلال را به کمترین میزان کاهش می دهد, این باعث می‌شود صدا با کیفیت بالا پخش شود.

برخلاف هندزفری ها پیشین اپل که از جک 3.5 میلی متری استفاده شده بود, هندزفری آیفون 7 دارای پورت اتصال لایتنینگ است. کنترلر روی کابل هندزفری این امکان را فراهم کرده است تا میزان صدا را تنظیم کنید، پخش موسیقی و ویدئو را کنترل کرده و تماس های تلفنی را قطع و وصل کنید.