فلزیاب تصویری کنراد CONRAD UG IMAGER

فلزیاب تصویری کنراد یو جی ایمیجر CONRAD UG IMAGER

فلزیاب تصویری CONRAD UG IMAGER محصول شرکت conrad و ساخت کشور ترکیه میباشد. این فلزیاب تصویری تنها راه رسیدن به نتیجه مورد نظر در باستان شناسی است و تعریف عملیات جستجو را با استفاده از سیستم مانیتورینگ سه بعدی با حداکثر عمق ۶ متر تعریف می کند. فلزیاب Conrad Ug Imager با سیستم پیشرفته بر اساس روش مانیتورینگ سه بعدی زمین است بی نظمی ها را در منطقه هدف تشخیص می دهد. بنابراین، دستگاه فلزیاب تصویری CONRAD UG IMAGER می تواند ساختارهای بسیار بزرگ را تعریف کند.

این موارد شامل موارد طبیعی مانند لایه، سطح آب زیرزمینی و حفره ها و اجسامی مانند لوله ها، مخازن و اشیاء مشابه می باشند. همانطور که تصور می شود سیستم کنترل ریزپردازنده به طور خودکار، اندازه گیری عمق و ثبت اطلاعات را انجام می دهد. ارزیابی می تواند به راحتی بر روی کامپیوتر انجام شود که فیلد مورد نظر در اینجا می تواند با استفاده از یک گراف سه بعدی مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

تصویربرداری سه بعدی  از روی زمین:
فلزیاب تصویری Conrad Ug Imager براساس روش سیستم EM است که می تواند بی نظمی ها را در منطقه هدف تشخیص دهد. بنابراین، محصول قادر به تعریف ساختار بسیار متفاوت است. این خدمات عبارتند از تشکیل لایه، سطح آب زیرزمینی، مانند به طور طبیعی و یا حفره لوله و اتاق دفن، انبارها، جعبه ها و اشیاء مشابه میباشد.

انتقال داده بلوتوث:
در این فلزیاب تصویری اندازه گیری غیر مستقیم شما را بصورت بی سیم انتقال میدهد و به راحتی شما می توانید به آن نگاه کنید.

تفکیک فرکانس دیجیتال:
تشخصی طلا، نقره، مس، برنز، آهن، توسط ریزپردازنده کنترل می شود و همچنین تشخیص سیگنال برای سرب و آلومینیوم.

عمق کاوش ۶ متر:
حداکثر عمق مفید ۶ متری فلزیاب Conrad Ug Imager ، تصویری از  فلز، اتاق، انبار، و اشیاء را با برنامه سه بعدی تصویربرداری عمق را میتوانید مشاهده کنید.
اولین و  تنها محصول که بصورت یکپارچه  از سیستم  تصوبر برداری و سیستم تصویر سازی استفاده میکند.

همانطور که در تصاویر نمونه دیده می شود، این فلزیاب شما را قادر می سازد تا سیگنال هایی را که از طریق نرم افزار های کامپیوتری از طریق نرم افزار سه بعدی دریافت کرده اید، تجسم کنید. 

 

فلزیاب اندروید فلزیاب تیوا نحوه کار فلزیاب

 

ویژگی های فلزیاب تصویری Conrad Ug Imager :

  • وزن سبک و قابلیت حمل و نقل آسان
  • دقت در عمل و کاربری آسان.
  • ارائه تصاویر سه بعدی.
  • دارای نمایشگر LCD رنگی.
  • تحلیل اسکن ها از لحاظ عمق و هدف.
  • مناسب جهت جستجوی مقبره های باستانی ، تونل ها ، حفره های زیر زمینی و …..
  • تصویربرداری و آنالیز لایه های زمین به منظور شناسائی اهداف.
  • سیستم پرتابل و کم حجم و بسیار سبک.
  • مناسب برای تمامی زمینهای هموار و نا هموار.
  • عمق کاوش مفید : ۶ متر

بررسی تخصصی می بند 3

می بند 3 در برابر می بند 2: طراحی

طراحی هر دو مدل تقریبا یکسان است. هر دو آنها از ترموپلاستیک با وزن سبک و متریال دوست داشتنی ساخته شده است. به دلیل استفاده از باتری بزرگ تر, وزن می بند 3 کمی بیشتر است.

قیمت دستبند می بند 3

می بند 3 در برابر می بند 2: امکانات

هر دو مدل دستبند امکانات مناسب برای پیگری فعالیت های ورزشی و تناسب اندام دارند و همه آن چیزی هایی که نیاز دارید را فراهم کرده اند. یک صفحه نمایش دارید برای کنترل ضربان قلب و تنظیم شدت ورزش, یک گام شمار برای تمام طول روز و تهیه گزارش از میزان و کیفیت خواب در طول شب های گذشته, شما همچنین می‌توانید دستبند را به نرم افزار Mi Fit متصل کنید و با آن به تماس های تلفنی پاسخ بدهید. می‌توانید اهداف تمرین نعیین کنید و حتی با دوستان خود رقابت کنید.

با این حال اما می بند 3 امکانات جدیدتر و بروزتر نیز دارد: استفاده از بلوتوث نسخه 4.2 برای سازگاری با گوشی های با نسخه اندروید 4.4 و بالاتر و IOS 9.0 و بالاتر. همچنین قابلیت NFC برای انجام پرداخت های سریع.

اما مهم ترین بروزرسانی می بند 3 (mi band 3) شامل صفحه نمایش بزرگ تر, باتری بزرگ تر و مقاومت در برابر آب است.

می بند 3 در برابر می بند 2: صفحه نمایش

صفحه نمایش 0.78 اینچ می بند 3 در برابر صفحه نمایش 0.42 اینچ می بند 2 علاوه بر اینکه بزرگ تر شده, روشن تر و شفاف تر نیز شده است. می بند 3 می‌توانید 24 کاراکتر چینی را نمایش دهد.

قیمت دستبند می بند 3

می بند 3 در برابر می بند 2: ضد آب

دستبند هوشمند می بند 3 دارای استاندارد 5ATM است و می‌تواند تا عمق 50 متر زیر آب قرار بگیرد, این امکان باعث می‌شود هنگام شنا و غواضی با خیال راحت از آن استفاده کنید. مدل می بند 2 دارای استاندارد IP67 است, به این معنی که فقط تا عمق 1 متری آب ‌می‌توان استفاده کرد.

بررسی می بند 3

صفحه نمایش می بند 3 طراحی محدب دارد و نسبت به نسل قبل که طراحی تخت داشت مدرن و زیباتر شده است. می بند 3 فقط 20 گرم وزن دارد, هنگام قرارگیری روی مچ احساس سنگینی نمی‌کنید. کیفیت خوب صفحه‌نمایش 80×120 پیکسل نسبت به نسل قبل کاملا محسوس است.

پایین صفحه‌نمایش کلید لمسی وجود دارد. این کلید برای حرکت در منوهای دستبند کاربرد دارد. با یکبار ضربه زدن روی این کلید به منوی قبل منتقل می‌شوید و با دو بار ضربه زدن به صفحه اصلی می‌روید. برای محاسبه ضربان‌ قلب نیز این کلید کاربرد دارد.

بند دستنبد می بند 3 پلاستیکی و از سیلیکون کاملا نرم و ضد حساسیت ساخته شده است.

برای استفاده از تمام قابلیت های می بند 3 باید نرم افزار Mi Fit را روی گوشی یا تبلت نصب, سپس دستبند را به آن متصل کنید.

پس از اجرا نرم افزار گوشی را به دستبند نزدیک کنید, پس از یافتن دستبند توسط موبایل ویبره‌ای روی دستبند زده می‌شود و باید کلید روی آن را لمس کنید. بعد از لمس صفحه اتصال برقرار می‌شود و همگام‌سازی داده‌ها شروع می‌شود.  البته توجه داشته باشید برای استفاده از این برنامه به یک حساب کاربری در شیائومی نیاز دارید که می‌توانید از طریق همین برنامه حساب کاربری را ایجاد کنید. می بند 3 به گوشی‌های هوشمند اندروید 4.4 به بالا و آیفون iOS 9.0 به بالا متصل می‌شود.

اپل و شیائومی در صدر فروش گجت های پوشیدنی

در اواخر این ماه Canalys گزارشی را مربوط به فروش گجت پوشیدنی در سه ماه اول سال 2018 منتشر کرده است. بر طبق این گزارش، مقدار تقاضا برای این گجت پوشیدنی تا 35% افزایش داشته است بنابرین در این مدت، بیش از 20.5 میلیون مدل از دستبند سلامت و ساعت هوشمند به فروش رسیده است.

 

گجت های پوشیدنی اپل و شیائومی

در همین زمان، ساعت های هوشمند درآمدی کلی برابر با 80% درصد را به خود اختصاص داده که این مقدار نسبت به سال قبل 74 درصد رشد داشته است. اما زمانی که آمار و ارقام مدل های ساعت هوشمند را مورد بررسی قرار می دهیم درمی یابیم که این مقدار برابر با 43% درصد بوده است. شرکت اپل با فروش 3.8 میلیون نسخه در صدر بازار اسمارت واچ ها قرار دارد. این در حالی است که شرکت شیائومی نیز فروش 3.7 میلیون واحدی را به خود اختصاص داد است. 90% از این فروش مربوط به فروش مدل های دست بند سلامت بوده است. برندهایی دیگری چون Fitbit ،Garmin و Huawei در رتبه های بعدی قرار دارند.

کلیدی ترین محصول در فروش گجت های سلامت شرکت اپل، اپل واچ سری 3 بوده است. مدل LTE بیشترین فروش را در دنیا به خود اختصاص داده است. اپل واچ 59 درصد از بازار جهانی اسمارت واچ را به خود اختصاص داده است. اپل واچ LTE در اکوسیستم اپل یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت بوده که نمونه مشابه به آن در اکوسیستم اندروید وجود ندارد. حال اگر گوگل تصمیم بگیرد که از پروژه «پیکسل واچ» مشهور خود رونمایی کند رقابت در این بخش بازار به نقطه اوج خود خواهد رسید. با این حال، Garmin در حال حاضر دومین تامین کننده smartwatche پس از اپل به حساب می آید.

 

گجت های پوشیدنی

این شرکت امیلیون نسخه از محصولات خود را در سه ماهه آخر به فروش رسانده است. تحول در ساعت های Garmin بسیار آهسته صورت می گیرد. گفته می شود که این شرکت در زمینه ساخت GPS تخصص داشته تا نیاز ورزشکاران و علاقمندان به فعالیت های بیرونی را برآورده کند. در مورد شرکت Fitbit نیز گفته می شود که این شرکت در حال حاضر بروی ساعت جدید خود به نام Versa کار می کند و بازار کنونی خود را از طریق ارائه خدمات پیگیری سلامت زنان گسترش می دهد.