پاور بانک انکر Anker PowerCore+ Plus 26800

پاور بانک انکر Anker PowerCore+ Plus 26800 برای افرادی مناسب است که پاور بانک های با حجم کم جوابگو نیاز آن ها نیست. اگر زیاد در سفر هستید چه درون شهری و یا برون شهری قطعا به پاور بانک با حجم بالا نیاز دارید تا همواره شارژر مطئمن با خود داشته باشد.

پاور بانک Anker حجم زیاد باتری را در بدنه جمع و جور و ظریف در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید به راحتی آن را با خود حمل کنید. ابعاد ظریف و طراحی مستطیلی شکل از ویژگی های مثبت این پاور بانک است.

بدنه پاور بانک انکر دارای روکش آلومینیوم با مقاومت بالا و مستحکم است. وزن این این دستگاه 495 گرم است که با توجه به حجم بالا باتری وزن مناسبی است.

در بسته بندی پاور بانک انکر Anker PowerCore+ Plus یک عدد کاور توری وجود دارد که می‌توان از آن برای کیف حمل و نقل استفاده کرد.

چراغ LED تعبیه شده روی این پاور بانک میزان شارژ باقی مانده دستگاه را نشان می‌دهد.

پاور بانک انکر,خرید پاور بانک انکر,خرید پاور بانک

ظرفیت باتری

با استفاده از پاور بانک انکر Anker PowerCore+ Plus می‌توانید 10 بار گوشی آیفون 6 اس، و بیش از 7 مرتبه گوشی سامسونگ S6 و 2.5 مرتبه آیپد Air2 را شارژ نمایید. با داشتن درگاه های USB متعدد می‌توان همزمان 3 دستگاه را همزمان شارژ کرد.

شارژ سریع

این پاور بانک با داشتن فناوری شارژ سریع می‌تواند با سرعت بسیار بالا دستگاه های مختلف را در کمترین زمان ممکن شارژ میکند. با داشتن فناوری PowerIQ با توجه به نوع دستگاه ها میزان ولتاز ورودی به آن را تنظیم می‌کند و شارژ ایمن و بهینه ارائه می‌دهد.

فن آوری هوشمند VoltageBoost میزان سرعت شارژ خروجی را در بالاترین سطح قرار می دهد و تمام تلاش خود را برای تاثیر استفاده ازکابل های قدیمی روی سرعت شارژ کم خواهد کرد.

پاور بانک انکر,خرید پاور بانک انکر,قیمت پاور بانک

پورت ورودی

شارژ کردن پاور بانک انکر با داشتن حجم بالا 26800 مدت زمان زیادی برای شارژ شدن نیاز دارد تا بتوان از آن استفاده کرد اما شرکت انکر برای این مسئله نیز راه حل دارد. انکر با طراحی دو پورت ورودی (20W) که مجموع ورودی حداکثر 4 آمپر دارند، می توانند دستگاه پاوربانک را تنها در حدود 6 ساعت شارژ کامل کنند.

با داشتن سه درگاه USB امکان شارژ همزمان 3 دستگاه مختلف وجود دارد.

هدفون بی سیم بیتس استودیو Beats Studio 3

هدفون بیتس Beats Studio 3 جز محصولات رده بالا بیتس محسوب می‌شود و در ساخت آن از تراشه W1 ساخت اپل استفاده شده است. نوع جدید از تکنولوژی بی‌سیم که در محصولات اپل استفاده می‌شود به همین دلیل سازگاری بسیار خوبی با محصولات این شرکت دارد. برای اتصال راحت تر به محصولات اپل کافی است که آن‌ها را به یکدیگر نزدیک کنید.

هدفون بیتس Beats Studio 3 قابلیت آپدیت نرم افزاری از طریق وب سایت بیتس را دارد. با اتصال هدفون از طریق کابل به کامپیوتر  و مراجعه به وب سایت بیتس می‌توانید اصالت دستگاه را بررسی کنید و ریز جزییات آن را مشاهده کنید.

قیمت و خرید هدفون بی سیم بیتس Beats Studio 3

کیفیت صدا هدفون بیتس Beats Studio 3

هدفون بیتس Beats Studio 3 با داشتن آمپلی فایر Amplifier و کارت صدای سخت افزاری، صدای فوق العاده بلند و در عین حال با کیفیت را به ارمغان می‌آورد.

شارژ سریع و ظرفیت باتری بالا

بیتس در ساخت هدفون Studio 3 از فناوری شارژ سریع بهره برده است. با هر 10 دقیقه شارژ می‌توان 3 ساعت از آن استفاده کرد. با هر بار شارژ کامل هدفون تا 24 ساعت شارژدهی دارد. در هنگام استفاده در حالت Low Power تا 40 ساعت می‌توان استفاده کرد.

قیمت و خرید هدفون بی سیم بیتس Beats Studio 3

حذف صدا اطراف

استفاده از سیستم کاهش نویز باعث می‌شود صدا اطراف حذف شود و  نه صدایی به داخل هدفون وارد و نه صدایی از هدفون خارج شود. برای فعال یا غیر فعال کردن Noise Cancelling باید دو بار کلید پاور هدفون فشرده شود.

فناوری کاهش نویز در هدفون‌های بیتس چیز جدیدی نیست؛ اما بیتس برای عملکرد بهتر این فناوری، تغییراتی در آن ایجاد کرده است. بیتس فناوری کاهش نویز جدید مورد استفاده در هدفون‌ استودیو ۳ را با عنوان Pure Adaptive Noise Cancelling معرفی کرده است و الگوریتم جدید کاهش نویز را به‌گونه‌ای تغییر داده که این هدفون همواره میزان شدت سیستم کاهش نویز را بر اساس وضعیت صوتی محیط پیرامون تغییر می‌دهد تا بهترین بازخورد ممکن ایجاد شود. هدفون استودیو ۳ قادر است در صورت تغییر محیط و تغییر میزان نویز محیط، در مدت کمتر از ۵ ثانیه تغییرات را اعمال کند.

پاوربانک ریمکس پرودا Remax Proda Time PPL-19 12000mAh

پاوربانک ریمکس پرودا Remax Proda Time PPL-19 12000mAh

پاوربانک ریمکس پرودا مدل Time PPL-19 دو درگاه خروجی 2.1 آمپر دارد و امکان شارژ همزمان دو دستگاه وجود دارد. باتری این شارژر از نوع لیتیومی است و ولتاژ ورودی و خروجی این شارژر همراه 5 ولت است. چراغ LED روی بدنه میزان شارژ دستگاه پاوربانک را به شما اطلاع می‌دهد.

پاوربانک ریمکس پرودا Remax Proda Time PPL-19 12000mAh

یک چراغ LED بزرگ روی دستگاه قرار دارد. این چراغ هم مانند چراغ‌قوه عمل می‌کند هم می‌تواند حالت هشداردهنده SOS داشته باشد. علاوه‌براین می‌توانید چشمک‌زن قرمز و آبی را نیز فعال کنید.

دنه‌ی آن از پلی کربنات و پلاستیک ABS ساخته‌ شده است و در برابر خط و خش بسیار مقاوم است. این پاوربانک تنها 236 گرم وزن دارد.

کارت حافظه سن دیسک 256 گیگابایت سرعت 100 مگابایت

کارت حافظه سن دیسک 256 گیگابایت سرعت 100 مگابایت همراه با آداپتور

Sandisk Ultra UHS-I U1 Class 10 And A1 100MBps 667X microSDXC With Adapter 256 GB

گارانتی مادام العمر حافظه طلایی تهران

دستگاه فلزیاب طلایاب دیوس DEUS XP

دستگاه فلزیاب طلایاب دیوس DEUS XP محصول شرکت XP و یکی از بهترین فلزیاب ها، در زمینه یافتن انواع سکه و کلا اشیا کوچک میباشد. شایان ذکر است کلیه اجزا این فلزیاب طلایاب به صورت وایرلس و مجزا کار می کند. دیسک ۱۴ اینچی این فلزیاب قابلیت شارژ را دارا می باشد. از این فلزیاب در مناطقی که آلودگی محیطی زیاد است مانند مناطق جنگی به خوبی می توان استفاده کرد به عبارتی دیگر در میان توده های آهن می توان به راحتی طلا را پیدا کرد.فلزیاب دیوس اکس پی دارای تفکیک دقیق می باشد.

 

XP DEUS دارای طراحی ارگونومیک ویژه و خاص است. طراحی پایه جدید ثبت شده ، به شما امکان می دهد تا سریعا آشکارساز را مستقر کنید. این دسته با ارگونومیک بدن طراحی شده است. این پیکربندی بسیار ساده تر از یک دسته راست و خشک است. هر دو کاوشگران گنجینه و مبتدی به طور یکسان با راحتی این طراحی هیجان انگیز شگفت زده خواهند شد. نگران نباشید، می توانید دسته را سریع تر از قبل تنظیم کنید یا DEUS را بچرخانید!
شما به سرعت متوجه خواهید شد که این قالب دسته لاستیکی بسیار راحت است و زاویه کار بهبود یافته را ارائه می دهد.

 

فلزیاب طلایاب گنج یاب  وایرلس دیوس ایکس پی DEUS XP یکی از بهترین و قوی ترین  فلزیاب های موجود در بازار با تفکیک بسیار بالا است که دارای دقت عمل بالایی است بطوری که در زمینه یافتن سکه های کوچک و اشیا کوچک بهترین عملکرد را دارد . این دستگاه فلزیاب فرانسوی  توسط شرکت XP  تولید شده است که این محصول را با عنوان ” پیشرفت فناوری و نوآوری واقعی” به بازار ارائه کرده است.

 

طلایاب DEUS شرکت XP:

تمامی اجزا و قطعات بکار رفته در این دستگاه گنج یاب پالسی پیشرفته  بصورت بی سیم و مجزا کار میکنند و این دستگاه فلزیاب قابلیت جمع شدن دارد که این قابلیت و همچنین سبک وزن بودن آن حمل و نقل و جابجایی آن را آسان کرده است . طلایاب دیوس DEUS میتواند در مناطقی که آلودگی محیطی زیاد است هم با دقت کارکند به عنوان مثال در جایی که فلز آهن به طور گسترده وجود داشته باشد بدون توجه به آهن و سیگنال های دریافتی از آن به جستجو و کاوش می پردازد.
قابلیت تفکیک فلزات و مواد با ارزش از مواد معدنی بی ارزش از ویژگی های منحصربفرد این دستگاه است. خاصیت ضد آب بودن آن یکی دیگر از ویژگی های آن است که باعث شده در زیر آب نیز از آن استفاده کرد . گنج یاب DEUS با استفاده از صفحه نمایش میزان مصرف باتری و داده ها را دراختیار اپراتور قرار میدهد . این طلایب بی سیم دارای باتری لیتیومی با نگهداری شارژ بالاست که میانگین نگهداری باتری ۲۷ ساعت است و همچنین دارای شارژر قوی برای شارژ باتری است .

فروش فلزیاب قیمت فلزیاب اجاره فلزیاب

 

طلایاب حرفه ای و پیشرفته DEUS:

این دستگاه فلزیاب طلایاب گنج یاب و نقطه زن بوقی دارای چندین کویل جستجو  و یک هدفون صوتی است که با یکدیگر از طریق یک لینک رادیویی ارتباط دارند .لوپ های DEUS دارای اجزای ضروری برای دریافت هر چه بهتر و تقویت سیگنال ها می باشند که باعث میشوند دستگاه طلایاب پیشرفته در تعیین مکان و عمق اهداف بهتر عمل کند .

 

قدرت , سرعت , سبکی و ازهمه مهم تر دقت دستگاه گنجیاب  دیوس DEUS باعث شده است که همه آنرا به عنوان یکی از بهترین و پیشرفته ترین و ارزانترین  فلزیاب ها بدانند که بوسیله آن میتوان به گنج های پنهان و دفینه ها و خزانه های پنهان و با قدمت بالا رسید . این دستگاه فلزیاب و طلایاب حرفه ای دارای قابلیت خاموش کردن از راه دور نیز هست و دارای دو نوع مدل WS4 و WS5 است که تفاوت این دو مدل فقط در نوع هدفون هاست که شما عزیزان میتونید در حین سفارش دستگاه مدل آنرا انتخاب نموده و آنرا دریافت کنید.

دستگاه فلزیاب طلایاب دیوس DEUS XP