خرید ساعت هوشمند kingwear kw18

ساعت هوشمند kingwear kw18 به دلیل طراحی زیبا و قابلیت های زیاد در کنار قیمت مناسب آن را به گزینه‌ای بسیار مناسب برای افرادی که به دنبال ساعت با قیمت مناسب هستند تبدیل کرده است.

پشتیبانی از سیمکارت و کارت حافظه

ساعت هوشمند کینگ ور kingwear kw18 قابلیت پشتیبانی از سیمکارت و کارت حافظه را دارد. البته برای استفاده از تمام قابلیت های ساعت اجباری به نصب سیمکارت نیست و بدون آن نیز و با اتصال به تلفن همراه می‌توان از آن استفاده کرد. اگر سیمکارت روی ساعت نصب شود به عنوان یک دستگاه مستقل می‌توان از آن استفاده کرد. با نصب کارت حافظه جانبی می‌توانید به عنوان مثال موسیقی روی ساعت با خود همراه داشته باشید و با هندزفری به آن گوش کنید.

https://www.hitel.ir/wp-content/uploads/2018/07/smartwatch-6.jpg

هماهنگی با اندروید و آیفون

ساعت هوشمند مدل کینگ ور kingwear kw18 به گوشی های اندرویدی و آیفون متصل می‌شود. اتصال از طریق بلوتوث ورژن 4 انجام می‌شود. برای هماهنگی ساعت با گوشی لازم است نرم افزار Fundo Wear از طریق گوگل‌پلی یا اپ‌استور دریافت و روی گوشی نصب کنید. با توجه به محدودیت های نرم افزاری اپل ممکن است تمام قابلیت ها روی گوشی های آیفون فعال نشود.

قابلیت ها

این ساعت هوشمند قابلیت گام‌شمار و پایش وضعیت خواب دارد. ساعت هوشمند kingwear kw18 میکروفون و اسپیکر داخلی دارد که برای مکالمه و پاسخ به تماس های تلفنی کاربرد دارد. از سنسور ضربان قلب نیز بهره می‌برد. امکان تغییر طرح صفحه نمایش از دیگر ویژگی های جالب آن است.

https://www.hitel.ir/wp-content/uploads/2018/07/smartwatch-1.jpg

زیبا و مدرن

طراحی دایره با صفحه نمایش گرد طراحی بسیار زیبا و مدرن را بوجود آورده الست. صفحه نمایش ساعت لمسی است اما برای کنترل سریع تر دکمه های فیزیکی نیز تعبیه شده است.

قطر صفحه نمایش 42 میلی‌متر است. این ابعاد برای استفاده آقایان و خانم ها مناسب است.این ساعت در 3 رنگ بندی متنوع مشکی (شامل قاب مشکی با بند مشکی) طلایی (قاب طلایی با بند قهوه‌ای) و سفید قاب (نقره‌ای با بند سفید) عرضه می‌شود.

https://www.hitel.ir/wp-content/uploads/2018/07/smartwatch-5.jpg

باتری

باتری 340 میلی‌آمپر ظرفیت دارد. این حجم باتری در حالت استند بای 5 روز و در استفاده معمولی 1 روز شارژدهی دارد. شارژ ساعت از طریق کابل مغناطیسی انجام می‌شود. با استفاده از کابل USB نیز می‌توان شارژ کرد. از طریق پاوربانک نیز می‌توان ساعت هوشمند kingwear kw18 را شارژ کرد.

برای خرید کلیک کنید: ساعت هوشمند kingwear kw18

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.