صفحه پشتیبانی Galaxy Note 9 در وب‌سایت رسمی سامسونگ

فبلت تازه سامسونگ به نام Galaxy Note 9 قرار است 9 اوت (18 مرداد) رسما معرفی شود و حالا صفحه‌های پشتیبانی مربوط به این گوشی تازه در وب‌سایت‌های رسمی سازنده در کشورهای مختلف در دسترس قرار گرفته است. این صفحه پشتیبانی در حال حاضر در وب‌سایت‌های دانمارک، فنلاند، فرانسه و نروژ سامسونگ قابل دسترسی است. البته صفحه‌ها همگی مربوط به نسخه دو سیم کارت Galaxy Note 9 هستند که آن را با شناسه SM-N960F می‌شناسیم. لوازم جانبی نوت 9

این صفحه‌های پشتیبانی خالی از اطلاعات نیستند و با مندرجات اندکشان می‌توانند پرسش‌هایی را درباره شارژ سریع، چگونگی انتقال داده‌ها از گوشی فعلی به Galaxy Note 9، چگونگی دریافت آدرس ایمیل برای گوشی تازه و همچنین چگونگی استفاده از دو سیم کارت پاسخ دهند. البته این موارد تنها نمونه‌هایی از قابلیت‌های Galaxy Note 9 به شمار می‌روند و مفاهیم دیگری هم در این صفحه‌های پشتیبانی درج شده است. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، قلم استایلوس این گوشی تازه چند روز پیش از FCC مجوز دریافت کرد و در فهرست مشخصات آن اشاره شده بود که از امکان ارتباطی بلوتوث هم پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این همچنین در روزهای اخیر بارها شاهد انتشار تصاویر رندری متعدد از این گوشی بودیم و دیگر با طراحی ظاهری آن هم آشنا شده‌ایم. براساس همه این اطلاعات و منابع می‌توان ادعا کرد که پرچمدار Galaxy Not 9 حداقل از نظر طراحی ظاهری بسیار شبیه به Galaxy Note 8 خواهد بود. البته این موضوع پس از معرفی Galaxy S9 که بسیار شبیه Galaxy S8 طراحی شده بود، دیگر ما را شگفت زده نمی‌کند. درواقع انتظار می‌رود که سامسونگ نسل بعدی را یعنی Galaxy Note 10 در سال 2019 با تغییرات چشمگیر توسعه دهد.

فبلت پرچمدار Galaxy Note 9 قرار است 9 اوت (18 مرداد) در خلال برگزاری رویداد آنپکد در نیویورک رسما رونمایی شود. اگر تازه‌ترین شایعه‌ها درباره آن صحت داشته باشند، به دوربین اصلی دوگانه با چینش افقی مجهز می‌شود و حسگر اثرانگشت هم زیر این ماژول قرار می‌گیرد. سامسونگ تلاش کرده است حاشیه‌های صفحه نمایش را در Galaxy Note 9 خود کاهش دهد اما همچنان شاهد هستیم که حاشیه‌های بالا و پایین صفحه پابرجا هستند؛ هرچند نسبت به گذشته باریک‌تر شده‌اند اما این گوشی تازه را همچنان نمی‌توان یک پرچمدار کاملا بدون حاشیه قلمداد کرد. گوشی Galaxy Note 9 از جنس شیشه و فلز طراحی شده است و قلم استایلوس هم بار دیگر در بدنه آن تعبیه می‌شود. سامسونگ قصد دارد این پرچمدار تازه‌اش را هم مانند گذشته براساس بازار هدف در دو نسخه با پردازنده‌های مختلف معرفی و روانه بازار کند. بدین ترتیب که نسخه مخصوص چین و آمریکای آن به کوالکام اسنپ‌دراگون 845 مجهز می‌شود و نسخه دیگرش از اگزینوس 9810 قدرت می‌گیرد. نسخه استاندارد Galaxy Note 9 از 6 گیگابایت رم بهره می‌برد و صفحه نمایش آن از پنل نمایش تعبیه شده در پرچمدار Galaxy S9 plus هم بزرگ‌تر است. انتظار می‌رود که این گوشی تازه همچنین به طور پیش فرض به سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو و پوسته اختصاصی سازنده مجهز شود.

منبع: gsm

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.