فلزیاب فیوچر ای FUTURE I 160

فلزیاب فیوچر ای FUTURE I 160 بر اساس یک روش پالس الکترومغناطیسی که می تواند برای انتخاب ناهنجاری ها در منطقه هدف مورد استفاده قرار گیرد،عمل میکند.
بدین ترتیب دستگاه فلزیاب قادر به شناسایی ویژگی های طبیعی مانند کانالها،حفره ها،سطح آب های زیرزمینی و همچنین گلوله ها یا اشیاء دفن شده مانند لوله ها،مخازن، جعبه ها و … می باشد.

فلزیاب فیوچر ای FUTURE I 160 یک دستگاه حرفه ای با شانزده برابر بهتر بودن در مقایسه با دستگاه های Rover و Walkabout است. از آنجا که از پروب جمع و جور است، نه تنها مناسب برای استفاده در زمین های مسطح. علاوه بر نمایش معمولی گرافیکی، این دستگاه دو تخصص دیگر را ارائه می دهد. ابتدا یک گرافیک زنده افقی وجود دارد که بلافاصله بر روی صفحه نمایش اشیاء دفن شده را نشان می دهد. دوم شما می توانید یک گرافیک سونوگرافی مشخص را ایجاد کنید.

با توجه به تعادل زمین در تکنولوژی یکپارچه ریزپردازنده، اندازه گیری عمق و ذخیره سازی اطلاعات توسط فلزیاب فیوچر ای FUTURE I 160 انجام خواهد شد. ارزیابی انجام می شود در کامپیوتر که در آن منطقه اسکن شده را می توان در یک گراف سه بعدی تجزیه و تحلیل.

فلزیاب فیوچر ای FUTURE I 160 می تواند ساختارهای مختلف زمین و ویژگی های طبیعی زمین را شناسایی کند. این ابزار اندازه گیری حرفه ای با یک آنتن چند سنسور که عرض آن ۵۰ سانتی متر است. در داخل ۱۶ سنسور چند نقطه ای بیضوی (EAMS) با وضوح ۰٫۰۱۵ وات و نرخ نمونه برداری ۵۰ هرتز است. این آرایه چند سنسور بسیار منحصر به فرد قادر است داده های زمینی اسکن شده را در یک نمایشگر گرافیکی در نرم افزار Visualizer 3D نشان دهد.
بنابراین دستگاه قادر به تشخیص ساختارهای مختلف و ویژگی های طبیعی زمین مانند برای مثال است:

  • منابع آب
  • قوطی فلزی، مخازن، جعبه
  • لوله های فولادی و لوله های آب
  • حفره ها ، غار ها و مقبره ها


فلزیاب فیوچر ای FUTURE I 160 ابزار اندازه گیری حرفه ای با آنتن با رزولوشن بالا ۵۰ سانتی متر است.
 فلزیاب فیوچر ای FUTURE I 160 در مقایسه با فلزیاب فیوچر Future 2005 با آنتن ۱۰۰ سانتی متر چگالی چهار برابر اندازه داده های اندازه گیری شده دارد. این دستگاه فلزیاب در مقایسه با نمایشگر زمین با رزولوشن ۱۶ برابر آن، برای استفاده های حرفه ای باستان شناسی و صنعتی مناسب است. این واقعیت نیز در بازنمایی گرافیکی در نرم افزار Visualizer 3D دیده می شود.

 

ویژگی ها:

فلزیاب,خرید فلزیاب,قیمت فلزیاب

فلزیاب,خرید فلزیاب,قیمت فلزیاب

  • سنسورهای Future I-160 3D Graph16 برای ۱۶ برابر رزولوشن
  • مگنتومتر آکوستیک
  • تجزیه و تحلیل گرافیکی در یک کامپیوتر
  • اسکن زمین با وضوح بالا در ۳D
  • تصویر زنده با آنتن دقیق پیمایش عمودی
  • تصویر زنده با آنتن زمین اسکن افقی

با توجه به تکنولوژی یکپارچه ریزپردازنده زمین، اندازه گیری عمق و ذخیره سازی داده ها به وسیله دستگاه به طور خودکار انجام می شود. ارزیابی داده های اندازه گیری شده در کامپیوتر انجام می شود که در آن می توان از طریق نرم افزار ویژوالیزور ۳D، منطقه اسکن شده را می توان در یک گراف سه بعدی مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.

برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید:

فلزیاب فیوچر ای FUTURE I 160

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.