دستگاه فلزیاب طلایاب Rover Deluxe New Edition

دستگاه فلزیاب ۳D سری Rover نه تنها فلزیاب ساده با خروجی صوتی هستند ، دارای امکان ایجاد گرافیک سه بعدی عالی از زیر زمین را دارند. با توجه به فن آوری تک سنسور تایید شده ، این فلزیاب و گنج یاب به طور مطلوب برای شناسایی اشیاء پنهان قابل استفاده هستند.

دستگاه فلزیاب طلایاب Rover Deluxe New Edition ارتقا یافته دستگاه فلزیاب Rover C میباشد که مخصوص کشف گنج، طلا، نقره، سکه، جواهرات یا دیگر مصنوعات با ارزش مورد جستجو هستند. Rover Deluxe با استفاده از قابلیت های آن و بهترین عملکرد در خاک های مختلف، تمام نیازهای جستجوگر گنج را برآورده می کند.

 

نسخه جدید Rover Deluxe یک آشکارساز طلایی قابل تبدیل است که می تواند در ۲ حالت مختلف تشخیص استفاده شود.

۱- آشکارساز فلزی

حالت اول حالت “فلزیاب” برای جستجوی سریع گنج و یا تشخیص فلز توسط صدا است. آشکارساز یکپارچه فلز با تشخیص فلز فعال شده و از طریق سیگنال صدا جستجوگر طلا می تواند به راحتی فلزات را تشخیص دهد و بین مواد مانند آهن، طلا، نقره و آلومینیوم تبعیض قائل شود. هدفون بی سیم استریو اجازه صدای تشخیص بی صدا را می دهد. این حالت تشخیص فلز برای جستجو سکه مطلوب است.

۲- اسکنر سه بعدی زمینی

حالت دوم حالت اسکن سه بعدی است. در این حالت حرفه ای، جستجوگر گنجینه می تواند گرافیک سه بعدی از زیر زمین از جمله گنجینه هایی مانند فلزات گرانبها، جواهرات و یا سکه ها و خیلی چیزهای دیگر را به دست آورد. این آشکارساز فلزی برای جستجوی گنج می تواند به عمق زیاد برسد و از این رو برای جستجوی عمیق مطلوب است. تمایز فلزات(وجه تمایز بین فلزات) امکان فیلتر کردن نوع خاصی از فلزات را در زمان اسکن زمین فراهم می آورد.

 

فلزیاب ۳D Rover Deluxe شامل قابلیت های زیر برای جستجوی گنج (فلزات گران بها) است:

  • آشکارساز فلز با تبعیض
  • اسکن خودکار و دستی زمین با یا بدون تبعیض فلز
  • ارزیابی گرافیکی مقادیر اندازه گیری شده

 

استفاده از تبعیض کننده یکپارچه، که می تواند در طول اندازه گیری گرافیکی نیز فعال شود، اجازه می دهد تا عملیات حتی در مناطق با کیفیت بالا برای رسیدن به عمق زیاد ممکن باشد. این فلزیاب گنج مناسب برای استفاده در مناطقی است که دسترسی به آنها دشوار است. پس از هر اندازه گیری، مقادیر ثبت شده زمین را می توان به طور دقیق با نرم افزار Visualizer 3D مشاهده کرد . به این ترتیب می توان اندازه و عمق اشیاء واقع شده را تعیین کرد . همچنین ممکن است نتیجه گیری به نوع خاصی از فلز متکی باشد، که وابسته به تعدیل تبعیض کننده است.

 

طراحی مجدد نسخه جدید Rover Deluxe شامل ویژگی های زیر است:

  • نور پس زمینه نمایش برای جستجو در شب (روشن/خاموش قابل تنظیم)
  • چراغهای تزئینی ساخته شده در LED برای روشن شدن سطح زمین در تاریکی (روشن/خاموش قابل تعویض)
  • الکترونیک چرخشی اتوماتیک یکپارچه برای تسهیل روند اسکن زمین
  • سرعت ضبط دو برابر برای اسکن سریع
  • ساده و بهینه سازی منو ناوبری
  • طراحی هوشمندانه سبک وزن برای راحتی استفاده درازمدت
  • منبع تغذیه (باتری) کوچک و سبک وزن برای کار طولانی تر و شارژ سریعتر
  • هدفون بی سیم استریو برای صدای فراگیر
  • دارای محافظ شوک ، ضد حریق و کیف حمل PELI شامل. چرخ و دسته قابل انعطاف برای حمل آسان

با توجه به تعادل زمین، تکنولوژی یکپارچه ریزپردازنده، اندازه گیری عمق و ذخیره سازی اطلاعات توسط این فلزیاب های جستجوگر گنجینه به طور خودکار انجام می شود. ارزیابی در لپ تاپ کوچک انجام می شود که در آن منطقه اسکن شده می تواند در یک گرافیک سه بعدی در داخل نرم افزار Visualizer 3D مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

 

ارتقاء در دسترس برای Rover Deluxe

سنسور فوق العاده : با سنسور سوپر سنسور اختیاری در دسترس، قابلیت Rover Deluxe می تواند بهبود یابد. عملکرد عمق در مقایسه با نمونه استاندارد افزایش خواهد یافت. این اجازه می دهد اسکن های منطقه ۳D با وضوح بالا و همچنین تبعیض بین فلزات غیر آهنی و غیر آهنی.

منبع: دستگاه طلایاب فلزیاب Rover Deluxe New Edition

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.