خرید ایرپاد اپل

ایرپاد یک هندزفری بیسیم کوچک و بسیار با کیفیت است و نحوه استفاده از آن نیز بسیار آسان اما ممکن است نکاتی باشد که تا به حال به آن توجه نکرده باشد. برای اتصال به گوشی آیفون کافیست درب جعبه شارژ ایرپاد را باز کنید, پس از 3 ثانیه به گوشی شما متصل می شود. اگر از حساب iCloud استفاده میکنید تنظیمات در آن ذخیره می شود و برای دیگر دستگاه های اپلی این زمان انتظار کاهش می یابد.

اگر به تازگی ایرپاد اپل خریداری کرده اید و هنوز موفق نشده اید از تمام جزئیات و امکانات آن سر در بیاورید در ادامه با ما همراه باشید تا به نکات و ترفندهای استفاده از Airpods بپردازیم.

1- می توانید ایرپاد را به دستگاه های غیر اپل متصل کنید

شاید در ابتدا بعضی از افراد فکر کنند ایرپاد فقط برای محصولات اپل است, اما اینگونه نیست. می توانید ایرپاد را به گوشی های اندرویدی و دیگر دستگاه هایی که از بلوتوث پشتیبانی میکنند متصل کنید. برای اتصال به دستگاه های دیگر از دکمه ای که پشت جعبه شارژ ایرپاد قرار دارد استفاده کنید.

برای اتصال ایرپاد به دستگاه جدید ابتدا لازم است آن را درون جعبه قرار دهید. سپس درب جعبه را ببندید و دکمه ای که روی بدنه جعبه قرار دارد را چند ثانیه بفشارید تا چراف ال ای دی سفید روی آن روشن شود.

 

https://hitel.ir/wp-content/uploads/-000//1/apple_airpods_review_adam_in_case-100699774-large.jpg

 

پس از اولین اتصال برای دفعه های بعد کافیست فقط از تنظیمات بلوتوث دکمه اتصال را بفشارید.

توجه داشته باشید که حداکثر کارایی ایرپاد با محصولات اپل است و در دیگر دستگاه ها ممکن است نتوان از تمام قابلیت های آن استفاده کرد.

2- صرفه جویی در مصرف باتری ایرپاد

هندزفری اپل باتری خوبی دارد و با هر بار شارژ می توان 5 ساعت از آن استفاده کرد. البته در خبری که پیش از این در هایتل منتشر کردیم, طبق بررسی های انجام شده میزان شارژ آن 6 ساعت است, یعنی 1 ساعت بیشتر گفته های رسمی اپل! برای اطلاعات بیشتر در این مورد به لینک زیر مراجعه کنید:

در این مورد بخوانید: عمر باتری ایرپاد اپل چقدر است؟

 

https://hitel.ir/wp-content/uploads/-000//1/AirPods-on-Table.jpg

 

اما اگر فردی هستید که بصورت مداوم و خیلی زیاد از آن استفاده میکنید یکی از ترفند های جالب برای اینکه بتوانید در تمام طول روز بدون نیاز به شارژ مجدد از آن استفاده کنید این است که از یک گوشی استفاده کنید. با این کار در صورت تمام شدن شارژ گوشی دیگری با شارژ کامل در اختیار دارید و خیالتان از این بابت راحت می شود.

3- بررسی میزان باتری ایرپاد از طریق موبایل

برای اطلاع از میزان شارژ دستگاه کافی است ویجت نمایش باتری را در گوشی خود فعال کنید تا بتوانید هر لحظه میزان شارژ آن را مشاهده کنید. البته توجه داشته باشید برای نشان دادن میزان باتری باید Airpods به موبایل متصل باشد.

 

ایرپاد اپل Airpods

 

4- اطلاع از وضعیت باتری از طریق اپل واچ

اگر از اپل واچ استفاده میکنید و Airpods را به آن متصل کرده‌اید برای مشاهده وضعیت باتری کافی است از بخش مرکز کنترل کافیست روی علامت باتری ضربه بزنید تا علاوه بر مشاهده میزان شارژ باتری اپل واچ وضعیت باتری ایرپاد را نیز مشاهده کنید.

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.